Postat 22 mars 201312 år Ingen som har erfarenhet av Radions Ledbelysning ??Starta en tråd om det igår. Tacksam för lite råd.Uppstartningsfasen !
Postat 22 mars 201312 år Jag har en gen 1och jag är super nöjd.Jag går i planer att bygga mig ett nytt kar på ca 400 l och jag kommer att sätt radion där med.
Postat 22 mars 201312 år Har haft ett bra gäng och kan väl bara säga att den är i världsklass vad det gäller led belysning!!Grymma inställningar, som man själv kan programmera eller sådana det massor på nätet!
Postat 22 mars 201312 år Författare Ingen som har erfarenhet av Radions Ledbelysning ??Starta en tråd om det igår. Tacksam för lite råd.Uppstartningsfasen !Har haft ett bra gäng och kan väl bara säga att den är i världsklass vad det gäller led belysning!!Grymma inställningar, som man själv kan programmera eller sådana det massor på nätet!Ja,absolut,men vad ska man ha för inställning i början??
Postat 22 mars 201312 år kolla på mrsaltwater på youtube där finns en inställning steg för steg du kan programera dom. om du vill
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.