Blåbert Postat 22 mars 2013 Dela Postat 22 mars 2013 De sitter på stenar, hade kunnat säga dinos eller nåt, men de är på korallerna också, och det syns inga alger på dem.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 22 mars 2013 Dela Postat 22 mars 2013 Fotosyntesen?: http://sv.wikipedia.org/wiki/Fotosyntes Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 22 mars 2013 Författare Dela Postat 22 mars 2013 På korallerna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 22 mars 2013 Dela Postat 22 mars 2013 Jag får sådant ibland på mina flakväxande, men alltid i kanterna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 22 mars 2013 Dela Postat 22 mars 2013 ja, de lever ju på ljus. har zooaxenteller (reservation för stavning) så länge du inte bara har mörkerkoraller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 22 mars 2013 Författare Dela Postat 22 mars 2013 Ok, ser det på hysterix och stylopora också.Det sammanfaller med att jag dragit ned väs på en minimi/ underhållsdos på 0,1 ml per dag på ~250 l netto... Kanske skall öka lite igen. Det är mindre bakterifilm på rutorna, men bubblor överallt på stenarna.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.