Jailbird Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 är det någon som har tips på att fånga upp en gylta ur ett akvarium "suck" Citera
crille Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 dom brukar gräva ner sig,när man dämpar ljuset,på kvällen,försök kolla var.och ta den med håven,vilken sort och varför,vill du ha up den. Citera
nemo Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 när du tröttnat.OBS tänk bara på att glaset spricker om det träffas Citera
jimmy Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 jag har jagat en del fisl med håv men nästan aldrig lyckats men med min fälla har jag fått upp all fisk.Har tagit en godis burk i genomskinlig plast borrat ca 10 hål i den runt om och gjort ett större hål som fisken kommer i igenom.sen har jag laget ner den på botten lagt över lite sten men så att man ser in i den om fisken simmar in.Sen har jag bara lagt i favorit maten å väntat tills den simmat in å satt för håven.Det gäller att ha lite tålamod bara kanske lägga i lådan utan mat i en dag så att fisken vänjer sig vi den Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.