Manks Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Har läst mig till att war-coral kan vara rätt nasty mot sina grannar. Då jag bara 130 goa liter att leka med vill jag ju kunna knö bäst jag vill och det går ju inte med såna surmular i flocken. Har varit sugen på war coral men tror jag hoppar den. Nu till in fråga. Är kompisarna i släktet lika elaka, eller finns där snällare varianter där ute? Citera
NiXoN Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Dom kan vara lite lömska, det har gått bra hos mig tidvis och sen plötsligt så händer nåt och då börjar dom jaga grannarna med svepare.Jag skulle inte ha nåt dyrbart inom 10-15cm för dom arterna.//NiXoN Citera
Manks Postat 10 april 2013 Författare Postat 10 april 2013 attans, de är ju rätt snygga. får väl blir några acans eller annat i stället. Hmm. Nåt får jag hitta på som är kul. Tål att tänkas på. Tack för infon. Citera
NiXoN Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Nja det är inte helt svartvitt, jag har haft 2 olika varianter i närheten av varandra utan problem och även andra mindre känsliga koraller.Men samtidigt så kan dom få för sig lite ryck och angripa nåt dom inte gillar.//NiXoN Citera
Manks Postat 10 april 2013 Författare Postat 10 april 2013 Kör väl med mitt måtto No Guts no Glory! Fast hoppar över war-coral. Den hör man ju på namnet att den är en riktig bad-ass Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.