Gå till innehåll

Butik i växjö?


Aquaguy

Rekommenderade inlägg

Tassar o morrhår ger inte jag så mycket för. En gång när jag var där så var alla kar släckta.? Står där o glor och efter en stund kommer tjej o frågar om hon ska tända upp. Förklaringen till varför det är släckt är att det är så svårt med saltvatten och lyse där för tänder de bara ibland. Suck. Sen när man kan se in i karen så är det alger fiskarna ser sjuka o trötta ut med diverse prickar. Priserna var väl kanske inte det bästa heller.

Men det kanske är jag som missuppfattat något och inte förstår. Sen kan det ju ha bättrat sig sen jag var där för ett par månader sedan

Mvh johnny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Åt vilket håll var tassar o morrhår på väg? Var där idag och möttes av ett än en gång totalmörker i fiskbaljorna. Killen som var där brydde sig inte ens om att fråga om man ville ha hjälp. Trots att man stod där o kisade in i karen utan att veta vad man tittade på. Frågan som jag fick i vintras om de skulle tända då det är så svårt med lyse till saltkaren, inte ens den kom. Detta är sista gången jag åker dit om något mirakel inte sker. Vad håller de på med?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Märkligt, jag är där ganska ofta och har aldrig mötts av släckta kar. Dessutom är i alla fall mats alltid tillmötesgående och trevlig att prata med. Fråga efter honom när du är där för jag tror det är han som är mest intresserad av saltdelen. Vilken tid på dan har du varit där. Jag tycker även att på sista tiden har dom haft större utbud på både koraller och fisk än tidigare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lunchtid tror jag är lite tidigt för deras saltkar att tända. De gånger jag varit där har i princip alltid varit efter 14.00 och då tror jag aldrig det varit släckt.

Hur det är i andra salt-affärer vet jag inte angående tider det tänds i karen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...