soft_jonis Postat 25 augusti 2014 Postat 25 augusti 2014 tjenare Denny! Saknar bilder på ditt monsterbygge! Jag är övertygad om att många vill se hur det ser ut idag. Mvh Jonathan Citera
cheva Postat 25 augusti 2014 Författare Postat 25 augusti 2014 karet rollar på de mesta av tekniken är i gång har börjat och fylla på koraler balingen är i gång ljus rampen och nya datorn fungerar perfektkalk reaktorn och ATS och doseringen av koral maten är kvar och fixamen jag kan se om jag hinner slänga in några bilder Citera
cheva Postat 10 juli 2015 Författare Postat 10 juli 2015 det var länge sedan jag skrev karet rullar på har bytt ut lita teknik jag var inte nöjd med skummare (DD) sate dit den gamle HS 1500 liter bytade ut stream pumparna till en Maxspect Gyre Riptide XF150 hade et ras föra sommaren 90 % av koralerna dog vi var inte hemma på 14 dagar personen som skulle ta hand om det klara inte av det men det är bara och bita i gen det tog lång tid att reta till det Citera
cheva Postat 10 juli 2015 Författare Postat 10 juli 2015 dom kommer det kommer fler sen ska filma Citera
cheva Postat 11 november 2015 Författare Postat 11 november 2015 det var länge sedan jag skrev här karet rullar på lita nya grejer i teknik vägenom alt funkar till helgen så ska till byggnaden kopplas in så man får håla tummarnafunkar alt så kommer en film Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.