Gnarkill Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 vad för dimension skall man ha på genomföringen om hålet i akvariets botten är 25mm och röret är 25mm utvändigt? detta är retur ledningen, utloppet från karet är på 32mm hål i glaset och rören till det är 32mm utvändigt.någon som kan hjälpa mig så jag kan beställa rätt dimension så jag kan starta igång burken snart =) Citera
Gnarkill Postat 13 maj 2013 Författare Postat 13 maj 2013 och hur hög ska man göra ytavrinningens glas? jag kommer inte använda kammar Citera
Gnarkill Postat 13 maj 2013 Författare Postat 13 maj 2013 okej =) jag ska just kapa till glaset så den kommer bli 46,5 cm hög, karet är 50 så det blir nog bra =)ingen som kan vet om genomföringarna? Citera
Gamekeeper Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Jag har tyvärr bara plats för (ett) 32mm rör. Hade jag haft möjligheten att göra det rätt från början hade jag haft (2st) genomföringar på 32mm samt en 3e på 28mm för returen till karet.Men det får bli på nästa kar..Lycka till / Magnus Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.