bellabynature Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 I RSM:et jag köpt begagnat fattades en returpump och även munstycket till ena utloppet. Jag vill koppla en pump till båda utloppen och gärna ha ett vridbart munstycke, men har inte hittat dessa som reservdelar i någon butik. Någon som vet om de finns att få tag på eller vad för andra lösningar det finns? Har sett att vissa använder hydro flo, men hur fäster man denna i hålet/slangen för returen? Har så dålig koll på sådana här saker så hoppas att någon kan hjälpa mig. Citera
StefanL Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 http://www.majesticaquariums.com.au/spare-parts/red-sea/outlet-adjustable-nozzle-for-max-130d Citera
bellabynature Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 Åh hade helt missat den sidan! Dock får jag ingen uppfattning om den kommer med delen som går genom glasväggen, som man trycker fast munstycket på eller om den delen bara kommer med själva pumpen... Citera
StefanL Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 har sett någon sida tidigare med fäste på pumpen+ slang+ genomföringen prova att surfa runt på otlett,nozzel +rsm så hittar du nog något Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.