Postat 24 juni 201312 Ă„r TjÀÀÀna tjÀÀÀna Ja de e vĂ€l dags för mig att presentera mig och visa upp mitt kar för omvĂ€rlden Idag sitter jag med ett Elos 120 med lite sps planer i Allt började med ett Rsm 130 frĂ„n Bromma zoo men insĂ„g snabbt att man inte kommer dit man vill med ett sĂ„dant kar. Iaf inte jag SĂ„ jag tog mig beslutet att skaffa ett lite av ett dröm kar (Elos 120) tycker dom e grymt stil rena med bra mĂ„tt mm dĂ€rimot Ă„kte ju de i lite annan teknik sĂ„ som kz skummare, tunze streamers, ghl mm. Ăven planer pĂ„ zeo Just idag sĂ„ sprĂ€ngde jag min scape och fick nĂ„n tok flipp sĂ„ kastar upp en gammal bild pĂ„ karet. Kan Ă€ven till lĂ€gga att jag söker spser i mĂ€ngder helst lite ovanliga. Ha de gött // Jimmi Och tack Sunny/ mm för all hjĂ€lp utan er inget kar alls
Postat 24 juni 201312 Är Nice Jimmi Blir spÀnnande och se hur du fÄr till scapen sen.Tyckte det sÄg bra ut innan men det Àr svÄrt det dÀr att fÄ till, speciellt nÀr man har ser alla bilder pÄ hur vackert det kan se ut. Förbannar ens egen fantasi ibland, men vÀntar pÄ nÄgra revpelare med Àkta levande sten lÀngre fram, har blivit lovad av en riktig konstnÀr pÄ Triton som ska ordna det
Postat 24 juni 201312 Är Författare Nice Jimmi Blir spÀnnande och se hur du fÄr till scapen sen.Tyckte det sÄg bra ut innan men det Àr svÄrt det dÀr att fÄ till, speciellt nÀr man har ser alla bilder pÄ hur vackert det kan se ut. Förbannar ens egen fantasi ibland, men vÀntar pÄ nÄgra revpelare med Àkta levande sten lÀngre fram, har blivit lovad av en riktig konstnÀr pÄ Triton som ska ordna det Scapen e typ klar men mÄste ha lite mer sten sÄ de blir till att hÀmta pÄ torsdag kmr bli grymt nÀr allt e pÄ plats hooppas pÄ att fÄ tag i lite mer spser bara hur gÄr de med ditt?
Postat 24 juni 201312 Är Författare Den dÀr burken har ju jag sett live, snyggt!Tack Johan hur gÄr de för dig?
Postat 24 juni 201312 Är Tack Johan hur gÄr de för dig?Det gÄr framÄt! saltade upp karet idag. SÄ hÀr sÄg det ut för nÄn dag se.
Postat 24 juni 201312 Är Det rullar pÄ men inte i nÀrheten av att vara klart, ser ut som bombnedslag just nu med stenar.Snyggt Johan Sent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 24 juni 201312 Är Författare Johan du gör ju sÄ man blir sugen pÄ kub ser fram imot att fÄ stoppa ner nÄgra fina spser i din burk
Postat 28 juni 201312 Är Författare SÄ nu Àr vÀl scapen typ klar. Lite pyssel va de samt att nÄn sps fick sig en liten omgÄng av att de rasa nÄgra stenar
Postat 28 juni 201312 Är Författare Tack Johan jag ska vÀl försöka trycka ner nÄgra fraggar inom snar tid sen fÄr allt stÄ och bara vÀxa
Postat 20 augusti 201312 Ă„r Författare Jaha kan dĂ„ sĂ€ga att första rejĂ€la motgĂ„ngen har nĂ„tt min burk.. All fisk gick bort i lördags natt :/ annars inge nytt i karet kommer köra ett litet försök att rĂ€dda upp allt som finns kvar i burken och bygga pĂ„ med ny fisk om nĂ„n mĂ„nad. Ăr iaf fortfarande pĂ„ jakt efter fina spser ha de
Postat 20 augusti 201312 Är TrÄkigt skit, va det pga sjukdom eller?Skickat frÄn min GT-I9505 via Tapatalk 2
Postat 20 augusti 201312 Är Författare Aa troligtvis odium frÄn en imperiator sved riktigt mkt nÀr liniatusen gick Ät och min imperiator men fÄr se de sÄ att nu har jag chansen att köra i den fisk jag verkligen vill ha :/
Postat 10 november 201312 Är Författare SÄ nu Àr vÀl allt i fas igen efter en massa problem med allt ifrÄn trasig refraktormeter till att ghl strul och skummare la ner cyano, trÄdalger mm 3 mÄnaders helvete isf. Men nu har jag börja fÄ ordning pÄ vÀrdena och ha vÄgat mig pÄ fisk igen
Postat 10 november 201312 Är Författare StÀmmer bra de. Tycker den e riktigt lÀcker dÄ den verkligen Àr skrik gul dom Àr vÀl Àven kallade banan gyltor
Postat 10 november 201312 Är sÄg ett gÀng pÄ leasing, vart sugen men det blir lite stora tror jag.
Postat 10 november 201312 Är Författare Jag har haft mina gyltor ett tag nu typ Ànda fisken som klara sig i crashen..
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.