Angelica Postat 8 juli 2013 Författare Postat 8 juli 2013 Har även glömt skriva att han beter sig väldigt stressat. Han får som "sim attacker" eller hur man ska uttala det. Citera
goamarie Postat 10 juli 2013 Postat 10 juli 2013 Jag köpte också en gul men den dog efter en vecka.... jag hade köpt nitrat och fosfat remover men inte fått igång min skummare.... och han inte byta vatten så alla invånare dog.... 2 clowner, 2 eldräkor och den gule kirurgen.... en dyr läxa... sen fick jag förklarat av Stig i gemla att Vårt kar är egentligen för litet för en kirurg... den behöver mera simyta Men just nu så har jag bara koraller och en sjöstjärna. skall starta en egen tråd om nån dag eller å när bilderna är tagna och tömda in i datorn Citera
Angelica Postat 11 juli 2013 Författare Postat 11 juli 2013 Okeej, tråkigt sånt där.. Men sånt som händer. Jo det är sant min var inte så stor än men ändå så märkte man att han var stressad och inte riktigt trivdes fullt ut som dom andra invånarna gör. Och med tanke på hans stress så kändes chanserna att han skulle bli helt återställd inte så stor.. Så jag valde att lämna honom till djuraffären där han kan vara i större kar med fler vänner och större chanser till att bli bra igen. Så blir nog att köpa en fisk som inte blir lika stor nästa gång okej det ska bli roligt och se Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.