Postat 30 juli 200520 år Hej...Det är 2 saker som jag behöver hjälp med, igen 1- För några veckor sedan fiskade jag upp en mantisräka från den ny inköpta stenen. Ändå så hörs det ibland knacknigar från karet. Men jag ser ingent som kryper runt som jag gjorde med första mantisen. Vad kan det vara?2- Vad är det ni ser på bilden? Den har några spagetti liknande " armar ", ganka tunna. Den kan försvinna helt i stenen för att komma ut igen, alltid samma ställe.Tack på förhand
Postat 30 juli 200520 år Har ingen aning om 1 men det kan vara en till mantisräka.2 är en filtrerar rörmask, jag har ganska många. Ingen fara!
Postat 30 juli 200520 år Nae nakensnäckor rör ju sig. och vad jag vet så skickar de inte ut tunna snören o fångar in saker?
Postat 30 juli 200520 år Visst är dom! Du kan också ha rätt, men ser den ut såhär så är det en rörmask.
Postat 30 juli 200520 år Författare Jag kan inte se så mycket av den som finns i mitt kar, bara de gråa tunna och långa (vad kallas de för?)
Postat 30 juli 200520 år Det kan ju vara en pistolräka du har i karet som ej visat sig än. Det är nog bra om du kan hitta den isåfall.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.