saltatrox Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Har en KZ revolution medium och den skummar mycket bubblor ut i sumpen. Den har bara gjort det förut efter rengöring. Och jag har inte doserat nått medel. Nån där ute med samma problem ? eller har lösningen på mitt problem ? Med vänlig hälsning Thomas Citera
Guest Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Kika över skummaren nivån för vatten så den är rätt. Är den skitig kan rengöring göra susen men ofta är det tvärt om en ren skummare släpper bubblor en skitig inte. Skölja igenom slangen till luften med fäskvatten detta utspelar sig ofta i avsaknad eller minskad skummning. Minska lite på luft intaget prima in den här tror jag lösningen ligger. Citera
saltatrox Postat 1 augusti 2013 Författare Postat 1 augusti 2013 Tack för ditt svar.. men efter att det hände utan jag gjorde nått, så har jag gjort rent allt utan framsteg. Den är en super bra skummare och vill att den ska funka som för. MER HJÄLP TACK Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.