JensGranlund Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Skulle det funka om man bara kör med ett lysrör i en "GLO" som är gjord för 2st?Provade lite snabbt nyss och det lyser då, men blir det problem?Mvh Jens Citera
freddi36 Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Skulle inte tro detHar gjort det själv, dock med t8 till terrarierna men ändå Citera
JensGranlund Postat 12 augusti 2013 Författare Postat 12 augusti 2013 så det skulle inte bli för mycket tryck i det ensamma då? vill bara ha ett för att lysa upp lite längst bak i akvariet, mer för ögat än korallerna om man säger så.. Citera
freddi36 Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 nej skulle inte tro det, då hade röret nog gått sönder direkt när du tände den. Men se vad andra har att säga också Citera
mamadubba Postat 12 augusti 2013 Postat 12 augusti 2013 Det funkade inte på min glo t5 "ramp" (hade den med enbart sladdar utan reflektor). Rören tändes inte om det inte satt i båda.Edit: Läste för snabbt, såg att du redan testat o de funkade på din, doh Citera
JensGranlund Postat 12 augusti 2013 Författare Postat 12 augusti 2013 jag trodde inte att det skulle funka. tycker mig ha hört det förr, men provade iaf och det funkade. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.