Tedde Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Hittade detta borr på ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/Diamond-Holesaw-6mm-45mm-Tile-ceramic-glass-porcelain-marble-drill-UK-seller-/251157798718?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160 Citera
Andreas84 Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 minns inte om det va exakt dom men köpte några borr från ebay som fungerade kanonbra Ska man bara borra något enstaka hål så fungerar det, skulle nog inte köpt det om jag skulle använt det mycket och ofta. Citera
Tedde Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Beställde det för en stund sedan. Har borrat en del glas tidigare men inte i 12mm. Någon som känner till optimal hastighet? Citera
Andreas84 Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Beställde det för en stund sedan. Har borrat en del glas tidigare men inte i 12mm. Någon som känner till optimal hastighet?Jag använde en sladdlös borrmaskin på halvfart ungefär. funkade kanon, jag använde en styrmall också. Citera
Tedde Postat 2 september 2013 Författare Postat 2 september 2013 Tack för svaren.. En ny tråd med byggnation och uppstarten kommer snart! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.