Matte91 Postat 2 september 2013 Postat 2 september 2013 Hej som rubriken lyder ska jag bygga en ATS till mitt 840 liters med 200 liter sump. En ritad variant bara snabbt ritat så inte jätte snyggt.frågan är kommer det funka? eller ska man ändra något och vad för material ska man ha? till väggarna och mitten väggarna. andledningen att jag har väggar i mitten är för att öka ytan så mkt som möjligt! storleken kommer vara lika stor som en glo 2*24 watt ljusrörs armatur. och det kommer vara vatten konstant i behållaren.bara komma med ide'r.den kommer vara över vattenytan och ha snabbkopplingar så man lätt kan flytta den. Citera
POPOV Postat 3 september 2013 Postat 3 september 2013 Har du sett det nya konceptet? Det sparar en hel del utrymme och bidrar till lägre energiåtgång. Finns folk här på SG som byggt en egen variant av denna, men inget dom har postat om än.http://www.santa-monica.cc/SURF2-floating-surface-UAS-with-ribbons-and-Green-Grabber-surfaces--2-cubes-feeding-per-day_p_40.html Citera
Matte91 Postat 3 september 2013 Författare Postat 3 september 2013 Utrymme är unga problemfri min del och ska ha en ljusramp som ska täcka den över. Har sett som tänkte ha något liknande men ändrade mig sen då jag inte vill lägga hur mkt pengar på den som helst. Men vill ändå ha en Sent from my iPhone using Tapatalk! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.