Postat 9 september 201312 år Vet inte om någon har erfarenheter med RedSeas Mg test, ska man ta testvärdet då det slår över i färg till helblått inom några sekunder, eller ska man som jag, fortsätta och vänta tills det gått tillbaka i färg, titrera en droppe, "skaka", vänta lite, till den inte slår tillbaka i färg och ta mätvärdet därifrån ?Tänkte på det när jag testade nitraten och den ska inte stå för länge har jag för mig....Annars har jag mätt Mg lite högt.....
Postat 9 september 201312 år hej jag kör med deras, och ja droppar och skakar samtidigt, när den börjar gå över till lila tar ja en droppe i taget o skakar. och sen när den slår om till blå o sen tbx till lila igen ganska fort, stannar jag. och mäter därifrån, så har jag fått höra iaf. finns även video på youtube.
Postat 9 september 201312 år Författare Fick tag på videon, som vanligt är det jag som är en klantskalle.... Tackar får höja mg bra mycket nu....
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.