MrGoransson Postat 14 september 2013 Postat 14 september 2013 Hej hopp.Jag har en anemon som beter sig lite märkligt. Helt plötslligt så har den börjat vika ihop sig på två sidor. Det är som att du tar en servett och gör ett veck i mitten på bägge sidorna, därefter så för man ihop dessa hörn. Den är helt uppblåst och armarna hålls rakt upp. Eftersom den är ca 20cm så är det nog på tiden, för den verkligen breder ut sig Citera
boman Postat 14 september 2013 Postat 14 september 2013 Troligen ska den dela sig lite liknande beteende på min när den delade sig. sen stack den ner mellan stenarna och sen kom det upp 2 st. Dom är så häftiga tycker jag. Lycka till. Citera
MrGoransson Postat 14 september 2013 Författare Postat 14 september 2013 Troligen ska den dela sig lite liknande beteende på min när den delade sig. sen stack den ner mellan stenarna och sen kom det upp 2 st. Dom är så häftiga tycker jag. Lycka till.Tack! Visst är dom häftiga . Den andra anemonen var ute på en walkabout . Sanslöst att se den "klättra" mellan stenarna. Blir så fascinerad av deras beteende.Mvh Göran Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.