Fredrik.g Postat 15 september 2013 Postat 15 september 2013 Bytte precis 10liter vatten och när jag fyllde på med det nya vattnet blev det vitgrumligt. Har använt samma salt som innan dvs D&d h20. Blandade det igår och har haft det i en ren dunk som alltid.Något som kan vara skadligt eller jag ska bara ta det lugnt. Citera
Romland Postat 15 september 2013 Postat 15 september 2013 har för mig att det kan bli en reaktion om det blandade vattnet står för länge, för det som står som instruktioner på mitt salt är att det ska blandas i 1 timme. Nu kan ju jag ha så fel som det bara går men då är det bara att rätta mig om det är farligt eller inte har jag ingen aning om Citera
Guest Postat 15 september 2013 Postat 15 september 2013 Kan ha blivit en liten fällning brukar ge sig ganska bort. Citera
Fredrik.g Postat 15 september 2013 Författare Postat 15 september 2013 Det skiljer sig från salt till salt. På d&d dunken står det att drt helst ska luftas 24 timmar efter att man har blandat det. Citera
Romland Postat 15 september 2013 Postat 15 september 2013 Där ser man! då har jag lärt mig något nytt också Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.