Matthias_H Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Hej :-) har den stor rörmask i sanden men när jag släcker så är eremiterna och äter på rörmaskens hölje så nu är det väldigt tunt så man ser masken genom röret :-( så nyss så lossnade "fjädern" huvudet. Vanligt att eremiterna käkar upp rörmaskarna :-)? Eller har jag bara haft otur :-(? Citera
Thell_gti Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 jag köpte eremiter när jag startade mitt andra kar. tog en natt så var alla rörmaskar borta. 2 eremiter vs 200 rörmaskar i varierande storlek. Citera
Guest Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Jo dom kan smaka om det sitter något som smakar bra i höljet. Vanligt skulle jag ej vilja påstå. Dock kan man inte säga så jätte mycke finns ganska mycke olika eremiter vissa är vandaler andra märker man knappt av. Citera
Matthias_H Postat 16 september 2013 Författare Postat 16 september 2013 Okej tack för snabba svar :-) tror inte jag köper någon ny rörmask :-) har massvis med små men dom stora är fina tycker jag :-) synd bara att eremiterna tyckte höljet var så gott och åt upp de :-( Citera
Matthias_H Postat 16 september 2013 Författare Postat 16 september 2013 Har tre rödbenta en blå bent och 4 orange vet ej vad dom heter :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.