Romland Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 jag har satt en kulventil som jag sen stryper så att det rinner samma mängd som returpumpen, det gjorde min knäpptyst Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PerraG Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 ok, du har gjort som jag tänkte då :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Romland Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 great minds think alike! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smedberg Postat 23 november 2013 Dela Postat 23 november 2013 Hur går det med baljan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Romland Postat 8 december 2013 Författare Dela Postat 8 december 2013 Ni får ursäkta min brist på uppdateringar, Mycket jobb och fullt upp med grabben som är ett energiknippe Karet går framåt, Fick bytt bottenmaterialet till 0,1-0,5 mm, så nu är vattnet kristallklart och ser mycket bättre och verklighetstroget ut Har fin tillväxt på alla koraller, Kenyaträdet börjar bli en riktig plåga, min stora fick för sig att släppa alla grenar som sedan satte sig lite överallt i karet... Sen har jag en sarcophyton som inte vill släppa ut sina armar helt, har haft den i ca 2 månader och när jag fick den så var armarna kanske 2 mm långa men nu är dom ca 1 cm så sakta men säkert. Så nu sitter jag och funderar på vad nästa korall ska vara för något hade varit roligt att prova på någon sps då jag fått fin tillväxt på dom jag har nu men det återstår att se vad det blir! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 9 december 2013 Dela Postat 9 december 2013 Låter som det går bra för dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Romland Postat 6 februari 2014 Författare Dela Postat 6 februari 2014 Vad är detta för typ av mask? något att bry sig om? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Romland Postat 6 februari 2014 Författare Dela Postat 6 februari 2014 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Romland Postat 6 februari 2014 Författare Dela Postat 6 februari 2014 en liten bild uppdatering, ursäkta dålig kvalité på vissa bilder =) sista bilden är ett 60 liters som jag har i köket där jag låter algerna växa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Palmberg Postat 29 mars 2014 Dela Postat 29 mars 2014 Många fina koraller - snyggt kar! Kul att få se lite bilder på lokala baljor. Tummen upp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Romland Postat 31 mars 2014 Författare Dela Postat 31 mars 2014 Det är stor skillnad på karet nu men tack så mycket! man är ju så jäkla dålig på att ta bilder och hålla tråden uppdaterad.. Detta avnjutes bäst live! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.