Gå till innehåll

Atlas 222 L Fraggkar


Atlas

Rekommenderade inlägg

Vissa har flytet med sig ;)..

Grattis!

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tackar. Ja det är roligt när det går bra.

Jag köper den nya så fort ja fått igång mitt nya, ja om du kan hålla den tills dess.

Ja det ska nog lösa sej Larry. Tänkte odla lite på anemoner.Har 3 röda Bta och en Mini Haddoni som jag tänkt köra på.

Skönt att det funkar bra. Inte kul att behöva åka iväg när man precis stoppat ner nya djur

Ja det känns jätte kul att det ser ut att funka bra.. Va väldigt nervös för att åka iväg o jobba. Hade kollat o dubbel kollat allt.

Atlas, jag vill ha nästa delning på BTA ;)

Ja det ska nog finnas en till dej också senare Micke..Fixar vi ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fördelen med att ligga ute i lastbilen o jobba är att man hinner plugga en hel del på kvällarna..Just nu är det Odla koraller , anemoner och Clowner som blir kvällsläsningen..

Finns mycket intressant där som skall provas.. Tanken är att lite längre fram jaga fatt i ett fint clownpar, men det kommer senare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fördelen med att ligga ute i lastbilen o jobba är att man hinner plugga en hel del på kvällarna..Just nu är det Odla koraller , anemoner och Clowner som blir kvällsläsningen..

Finns mycket intressant där som skall provas.. Tanken är att lite längre fram jaga fatt i ett fint clownpar, men det kommer senare.

Du har ju ett fint clownpar som redan leker ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...