fotte Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Är det någon som vet om man kan koppla in en sådan här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=632921 utan en dator eller vad man ska säga, har inte forskat så mycket i det men funderade på om man kunde använda något liknande till kommande led-bygget. Citera
_Manne_ Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Ofta funkar dom utan själva datorn.. Det du ska tänka på är att kolla att du faktiskt kan ställa ev larm till den temp du vill.. Jag kollade någon innan till mitt bygge.. Fick ge upp idéen tillslut då jag inte hittade en bra nog helt enkelt.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tedde Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Välj en lagom tjock alu bas att montera led´n på så behöver du kyla mindre.. Välj sedan en justerbar nätdel till fläktarna kolla med Stig Citera
fotte Postat 2 november 2013 Författare Postat 2 november 2013 Japp jag har en justerbar till fläktarna i mitt nuvarande bygge, och det är monterat i rätskivor har inga problem med värme, tänkte bara att det var ytterligare en pryl att ha som kunde vara rolig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.