oualid Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Hej.Känner ni till en svenskleverantör på nätet som säljer kopparmedicin mot Ich-parasiten?/Oualid Citera
Emil_kba Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 biotedmarin har en jätte bra som jag inte kommer ihåg namnet på!Ring han och fråga så skickar han snabbt och smidigt Citera
oualid Postat 4 november 2013 Författare Postat 4 november 2013 biotedmarin har en jätte bra som jag inte kommer ihåg namnet på!Ring han och fråga så skickar han snabbt och smidigtHar du använt deras produkt med framgång? Citera
Emil_kba Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Ja den är grym! 3-5 dagar så är det prickfritt! Odinex heter den! Citera
Manks Postat 5 november 2013 Postat 5 november 2013 Läs den stora tråden om prick, tänk på att det kan komma tillbaka Citera
oualid Postat 7 november 2013 Författare Postat 7 november 2013 Ja den är grym! 3-5 dagar så är det prickfritt! Odinex heter den!Flaskan heter hw-Odinex och kom idag. Nu har jag doserat enligt instruktionerna och hett i akvariet.Hur länge väntade du innan du flyttade fiskarna tillbaka till huvudkaret? Citera
hagbard Postat 8 november 2013 Postat 8 november 2013 När jag ville vara riktigt elak mot div otyg i sötvattensvärlden köpte jag kopparsulfat på apoteket..är det nått liknande? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.