oualid Postat 14 november 2013 Postat 14 november 2013 Hej.Mitt kar är kopplat till en extern filter, en Sera 400.Jag fick höra från många håll att man inte ska använda filtervadd som följer med filtret.Är det nån som vet varför man inte ska göra det?/Oualid Citera
NiXoN Postat 14 november 2013 Postat 14 november 2013 Nja, man brukar inte rengöra ytterfilter så ofta så det som fastnar bryts ned o släpper ifrån sig föroreningar till vattnet.Sen finns vissa specialfiltermaterial som innehåller olämpliga ämnen men det hör inte till det vanliga.//NiXoN Citera
Guest Postat 14 november 2013 Postat 14 november 2013 Dom sätter igen sig tokfort. Ls kross biobollar mm rekomenderas Citera
oualid Postat 14 november 2013 Författare Postat 14 november 2013 Dom sätter igen sig tokfort. Ls kross biobollar mm rekomenderasHeter produkten Ls kross? Jag hittar den inte på nätet. Citera
_Manne_ Postat 14 november 2013 Postat 14 november 2013 Heter produkten Ls kross? Jag hittar den inte på nätet.Han menar , levande sten , i små bitar.. Så du får i så mycket som möjligt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Guest Postat 14 november 2013 Postat 14 november 2013 bara ta några levande stenar och gå loss med en hammare sedan lite biobollar. Med fördel har man ett förfilter på inloppet till filtret som man gör rent ofta. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.