Postat 3 juni 201411 år Författare Förra gången fick jag 12 st att klara sig.Det vore givetvis kul en gång till
Postat 5 juni 201411 år Författare Attans vilken otur.JaEller bra på sikt.slipper nu att plocka upp hannen o släppa ner honom till de andra ynglen.Eller slipper yngelkar nr 2Behöver inte ha 2 olika yngelstorlekar samtidigt i samma kar.Finns ju alltid mängder med frågor.Gött o ha de man har för de är ju häftiga att titta på.
Postat 5 juni 201411 år Författare Där har du ju görrätt.Har köpt konsoller o hyllplan så nu bränns det
Postat 9 juni 201411 år rent spontant om du jämför med tex troffar är dessa yngel svårare att föda upp?
Postat 10 juni 201411 år Tackar så mycket för kaffet igåg och titten på ett mycket fint kar. Hystrixen ser ut att må bra här. Får kika förvi nästa gång jag har (tar) vägen förbi Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Postat 10 juni 201411 år Författare Tack själv för en ny trevlig bekantskap.Du är alltid välkommen förbi.
Postat 17 juni 201411 år ser ju friska och välmående ut Roligt. så , kommer du neråt något i sommar då?
Postat 17 juni 201411 år Författare Ev kanske det kan bli en tur neråt helgen efter midsommar.Är du hemma då ?
Postat 17 juni 201411 år Jag är säkert hemma. Mina dörrar står alltid öppna för en likasinnad salt nörd
Postat 17 juni 201411 år Författare Nörd blir man ju kallad ganska ofta när man håller på med detta,men mest av de oinsatta.
Postat 18 juni 201411 år Författare Nu har jag fått igång ledbelysningen. Hydra 52.Tack Jesper för hjälpen med inställningarna.
Postat 23 juni 201411 år De har inte gått till Ica en sväng bara då? Dåligt skämt , jag vet. . hoppas det stoppar där.
Postat 23 juni 201411 år Författare Känner ju dig nu så skämta bara på du, helt OKHoppas ju givetvis också att det stannar där.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.