Postat 7 januari 20178 år Författare Häftigt med Ubåtstjänst Krille. det får du berätta om när vi syns nästa gång.
Postat 7 januari 20178 år Författare Vad intressant det är med denna hobby, helt plötsligt dök bara denna rörmask fram.
Postat 7 januari 20178 år den är ju stor. har du inte sett den innan. kanske köpt nån för länge sen som varit försvunnen o kommit fram nu?
Postat 7 januari 20178 år Författare Ja den är stor, jag har ju sett den växa fram men inte tagit kort på den förrän nu. Nix, inte köpt någon
Postat 30 januari 20178 år Författare Celebert besök av min mentor och fd moderatorn på Guiden Edward. Försöker att locka tillbaka honom till hobbyn och tror nog att han snart är igång igen. Givetvis satte jag honom i arbete. Listen till min överrinningskam är nu fastsatt med 2 buntband.
Postat 22 februari 20178 år tjena Conny hur går det med karet?? såg jäkla fint ut sist jag och broddan var hos dig
Postat 26 februari 20178 år Författare Jag kämpar mot Cyano nu. Inte alls roligt, förstår att folk kan tröttna på sina kar i detta läge. Jag tänkte prova med väteperoxid, ska läsa på idag om det o köpa det i morgon. Den som löser anledningen till cyano borde få ett Nobelpris
Postat 5 mars 20178 år Författare Hyfsat koll på cyanot nu. Firade det med en trevlig dagstur till Göteborg. Det blev givetvis en del inköp: En Stellatus, en Scutellatus, ett Ocellarispar.
Postat 30 mars 20178 år Dags igen det är alltid lika kul att följa dom när det händer. Hoppas du får en del som tar sig fram till vuxenlivet.
Postat 30 mars 20178 år Författare Ja Genne, det är skoj att se dom växa upp. Brukar bli ett 20 tal per kull beroende på hur duktig/slarvig jag är med matning o vattenbyte. Det är dock inte säkert jag tar denna kull. inte bestämt mig än.
Postat 30 mars 20178 år Vad skoj med tillökning hoppas det går bra med så många yngel som möjligt mvh Ola
Postat 2 maj 20178 år Dax att anmäla 10 dagars föräldraledighet i samband med barns födelse hos försäkringskassan? [emoji23][emoji108][emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Postat 2 maj 20178 år Författare Bra ide Samuel. Det ska jag prova. För det behövs sannerligen läggas tid på dom, speciellt i början. Vattenbyten och Artemiakläckning tar ju sin tid.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.