ikola Postat 21 mars 2014 Författare Postat 21 mars 2014 tjusigt värre! vart får du tag på pods?Stockholm Citera
hagbard Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 ursäkta men hur många är det per påse? om man måste köpa 25 blir det inte en hel del?eller klarar dom sig i påsen? hur gör ni? Citera
ikola Postat 29 mars 2014 Författare Postat 29 mars 2014 Man behöver ju inte ta 25 påsar själv.Finns väl mer i Karlskoga att dela med.90 ml per påse, antal ??? = många.En påse klarar några dagar i kylskåpet. Citera
hagbard Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 hur många påsar trycker du ner i baljan då? silar du först med typ artemiasil? Citera
ikola Postat 29 mars 2014 Författare Postat 29 mars 2014 Antalet beror ju på vad du har för djur i karet,t.ex Mandariner eller om du vill få tillväxt av pods,Koppa in dom försiktigt och sen ner med dom. Citera
hagbard Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 ok..talar o frågar i riddles ..tänkte bara på sörjet runt i kring..en del får ju spader o mata med kuber typ..skölja i osmos o sånt..men det fixar man bort vid koppningen..slut på dumma frågor nu..over and out! hehe Citera
ikola Postat 3 april 2014 Författare Postat 3 april 2014 Lite nya bilder.Bland annat kan man se en Xanthurum.Även ett nytt Bangaipar. Citera
Hammer71 Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Jäkligt snyggt kar du har Conny :-) intressant tråd å läsa, mvh RonnieSkickat från min LT26w via Tapatalk Citera
kladd3 Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Hur ser man om det är en hona eller hane köpte mig en sån när jag var nere boss stig sist men skulle vilja ha en till.Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
ikola Postat 4 april 2014 Författare Postat 4 april 2014 Det säkraste sättet är ju att vända upp o ner på dom och titta på deras könsöppningar.http://www.fishhead.com/articles/ventsex.htmOm man inte vill låta en grupp para ut sig och se vem som tuggar, hanen.Men att bara gå in o titta på dom i en affär o köpa en hane eller hona är svårt Citera
LN21 Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Ser ju grannt ut Conny:)Vi hann knappt snacka sist i Götet, men det får vi ta igen vid ett annat tillfälle. Citera
ikola Postat 4 april 2014 Författare Postat 4 april 2014 Ser ju grannt ut Conny:)Vi hann knappt snacka sist i Götet, men det får vi ta igen vid ett annat tillfälle.Hej LarryVi får se om det inte ev kan bli en salt-tur neråt landet snart. Citera
LN21 Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Blir det det så är ni härmed inbjudna, bara ja är hemma o inte huset är fyll av annat folk:)Skulle så bli av så hör av dig innan om utifall din lokala handlare skulla ha tex någon mussla inne. Citera
ikola Postat 4 april 2014 Författare Postat 4 april 2014 Du ska få en ny musselbild om du pm:ar över ditt mobilnummer Citera
hagbard Postat 6 april 2014 Postat 6 april 2014 Det säkraste sättet är ju att vända upp o ner på dom och titta på deras könsöppningar.http://www.fishhead.com/articles/ventsex.htmOm man inte vill låta en grupp para ut sig och se vem som tuggar, hanen.Men att bara gå in o titta på dom i en affär o köpa en hane eller hona är svårtMed tanke på dina lyckade lekresultat..klarar du av att se skillnad på kön? och varför köpte du ett par till..för att få in nytt blod i din "odling"?Vad är det bästa? ha en grupp eller par? Citera
ikola Postat 6 april 2014 Författare Postat 6 april 2014 Med tanke på dina lyckade lekresultat..klarar du av att se skillnad på kön? och varför köpte du ett par till..för att få in nytt blod i din "odling"?Vad är det bästa? ha en grupp eller par?För några månader sedan dog min Bangsihane i samband med den prick som spred sig efter ett inköp av en Xanthurum.Då köpte jag en mindre grupp på 4 st, den kvarvarande honan var då redan inlämnad till Amazon.Det blev nästan direkt ett nytt par utparat.Det är väl karets storlek som avgör om man kan ha mer än ett par eller en större grupp. Citera
ikola Postat 7 april 2014 Författare Postat 7 april 2014 Jag har saknat en av mina 2 nya Alleni några dagar och trott att den var död.Nu i samband med ett vattenbyte hittade jag den igen, i sumpen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.