EmilPersson1983 Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Har sett ett par svarta prickar på 3 av mina 4 clowner.Någon som vet vad de kan vara.Har ingen möjlighet att mäta några värden nu tyvärr :S Citera
Guest Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Ser ut som vanliga brännfläckar "blåmärken" det är vanligt på clowner om dom flyttat in i någon ny korall eller anemon som är lite mer giftig tex Euphillia. Annars har dom bara slagit sig på något. Om det bli flera svarta fläckar så kan det vara en sjukdom som liknar vitaprick den heter blackspot. Oavsätt vilket brukar det ge sig eftet någora veckor ibland bara efter några dagar. Citera
EmilPersson1983 Postat 24 november 2013 Författare Postat 24 november 2013 Okey då får jag ha tålamod och se om de blir mer eller mindre. Anemonen har satt sig sidan om min Euphillia så kan ju vara därifrån.Tack för snabbt svar Citera
Pasaputte Postat 24 november 2013 Postat 24 november 2013 Hade Samma på min Clown det färsvann själv efter ett tag Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.