Majki01 Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Ursäkta kvalitén men en skygg fisk! Någon som vet "namnet" på denna filur ? Mest så jag kan plugga på lite om han vill ha sällskap eller leva själv osv. Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Goggla phalena.. , slänger gärna upp sanden en decimeter upp på revet.. (Ser bara första bilden)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Majki01 Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 När du skriver det där med sanden så stämmer det säkert ! För sand har jag överallt sen han kom ! Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Majki01 Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 amblygobius phalaena stämmer nog Som jag tolkar det e det bäst att ha den ensam om man inte lyckas köns bestämma och skaffar en av varje kön kan bli svårt haha Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.