akutmottagning Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Tycker min sohal magrar.Den äter enbart nori för stunden haft den några veckor. Äter dagligen men tycker den magrar särskillt framför ögonen och känns platt på ryggen.Har provat pellets formula 2. Flakes. Fryst artemia . Mysis. Formula one/two inget intresse av detta. Kan den vara sjuk eller hur kan dommen lyda Citera
jacs Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Prova olika färger på nori och se om det hjälper. Min gula tang tar ej brunt men skall leta efter den röda för att se om det hjälper.//Jonas Citera
akutmottagning Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Min äter grön nori sushi ark Citera
Admiral Postat 26 november 2013 Postat 26 november 2013 Är den "toasted" har läst att den då förlorar nyttighet. Citera
Andreas N Postat 26 november 2013 Postat 26 november 2013 Köp riktiga alger som bara är torkade. sushi bladen är bara bös.Dessa har jag nav med mkt god framgång. http://www.drakfisken.se/foder/1351-seaveggies.html Citera
atropos Postat 26 november 2013 Postat 26 november 2013 Tycker det låter som alla mina clownkirurger jag haft .Min dom är att den kommer gå bort snart . Har fått berättat för mig att dom gör så pga någon bakterie i tarmsystemet Har den väl börjat insjunkna i pannan och runt ögonen så kan du nog räkna dagarna tyvärr Citera
akutmottagning Postat 26 november 2013 Författare Postat 26 november 2013 Ingen medecin för detta? Citera
Andreas N Postat 26 november 2013 Postat 26 november 2013 kan du ta upp fisken? På troffar körde man ju metronidazol oom de fick "buken" som var en slags tarmbakterie. detta borde ju funka även på salt kan jag tycka. Citera
akutmottagning Postat 26 november 2013 Författare Postat 26 november 2013 I värsta fall kan jag nog få upp den med fälla.Ska köpa ny "bättre " nori och kolla resultatet.Annars får medicin bli försök Citera
akutmottagning Postat 27 november 2013 Författare Postat 27 november 2013 Död åt massor igår död idag tyvär Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.