Ulf Sandberg Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Har skrivit det i min egen tråd https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?57861-Min-salta-vägg-del-1-(fiskdelen)men tror det passar bättre här.Köppte ett gäng turbosnigla av sansan här på guiden som lägger ner sitt kar. När jag sitter och tittar ikväll ser jag en som ser ut att bära omkring på en mussla.Är detta vanligt och om det är en mussala vilken art? Citera
osby0479 Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Har haft en precis likadan snigel med en mussla på, vart för knappt 2 år sen. Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Ulf Sandberg Postat 27 november 2013 Författare Postat 27 november 2013 Har haft en precis likadan snigel med en mussla på, vart för knappt 2 år sen. Hur gick det för den?Blir kanske tungt om musslan växer. Citera
osby0479 Postat 27 november 2013 Postat 27 november 2013 Den såldes när jag la ner det karet, tror inte att det är några problem för lilla snigeln Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
JoWa Postat 28 november 2013 Postat 28 november 2013 ser ju faktiskt ut som en liten jättemussla Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.