Atlas Postat 8 december 2013 Postat 8 december 2013 Någon som vet om detta är något bra eller dåligt. Har börjat växa ut från min LS. Hittar inget på reflex som liknar det på alger.Kanske någon som vet här? Mvh Atlas Citera
jacs Postat 8 december 2013 Postat 8 december 2013 Har samma skit, växer som den och min yellow tar dem om jag svälter hen. De finns på reeflex men jag får söka upp det igen om du vill veta.http://www.reeflex.net/tiere/1618_Caulerpa_racemosavarturbinata.htm är det denna tro?Finns fyra bilder under som visar varianter.//Jonas Citera
Atlas Postat 8 december 2013 Författare Postat 8 december 2013 Ja skulle kunna vara 3.e bilden.. Får väl se om någon av kirurgerna är sugen på den Tack för tipset Jonas. Citera
jacs Postat 8 december 2013 Postat 8 december 2013 Min rörde inte något förrän jag var borta 3 dagar utan matning då åt den men den tar gärna pellets för nori lr dessa.//Jonas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.