Majki01 Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 För ca 2 år sen läste jag någonstans att man kunde köpa "chippet" som wireless modellen har för att just bli en W modell . O trycka in detta i modellen som inte är en W modell. Men jag har spanat runt lite på internet och lyckas inte hitta info eller någon försäljare som har denne delen? Någon som vet ? Citera
_Manne_ Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Ecotechs egna shop har nog online om jag mins rätt.. Är väl inte det vanligaste som händer direkt .Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 9 december 2013 Författare Postat 9 december 2013 Nej vanligt e det nog inte men har bara stort minne av att vi snacka om det uppe hos Ted på träffen i Göteborg . Nu har jag ju kvar min es utan W , men vill kunna samkoppla pumparna så istället för att köpa en till så ska jag försöka få tag i ett sådant chip Citera
_Manne_ Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 http://store.ecotechmarine.com/store/replacement-parts/mp10-partsFörsta kretakortet på sidan!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.