Majki01 Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Har som ni ser på bilden tryckt i en "avdelnings" skiva för invändning sump . Nu till frågan jag har totalt fantasi stop. Jag är ute efter en skiva plast?? Att få i rätta mått och kunna sätta där så det liksom smälter ihop. Som jag målar vit ! Någon som har tips på vad som skulle passa och var man kan få tag i det eller om någon här kanske sitter på en bra lösning Citera
Majki01 Postat 13 december 2013 Författare Postat 13 december 2013 Bara för att jag skrev så kom jag på. Ringde bara lokala glasmästaren så hämtar 2 utsågade bitar plexi glas om 1 timme Citera
hanst Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Hade det inte funkat med vit plastfilm? Det finns ju att köpa för några tior på typ Panduro eller en bokhandel. Citera
Majki01 Postat 13 december 2013 Författare Postat 13 december 2013 Fick 2 plexi skivor utsågade o slipade med exakta mått i 4 mm tjocklek av lokala glasmästaren för 60 kr som hittat Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.