Majki01 Postat 14 december 2013 Postat 14 december 2013 Jag hade velat ha 2 cirk pumpar sittandes på min "mellan skiva" i karet och samtidig inte behöva ha någon sladd på pump huvudets sida. Otroligt nöjd med mp10 men eftersom att motor delen till den inte e vattentät så kan jag inte köra med den . Finns det något annat val som är liknande fast där båda sidorna så att säga tål vatten ? Vill liksom slippa ha pumpar på någon av dom 3 insyns sidorna jag har på karet . Citera
Ryberg Postat 14 december 2013 Postat 14 december 2013 En variant kan vara att borra hål i mellanväggen. Citera
ted64 Postat 14 december 2013 Postat 14 december 2013 kolla in denna https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52895-Jebo-Jebao-WP-40&highlight=wp40 Citera
Majki01 Postat 14 december 2013 Författare Postat 14 december 2013 Ingen dum ide men då måste man borra så pass stort så kontakten går igenom det blir inte snyggt. Mellan skivan agerar som invändig sump. Så där e ytavrinning samt retur pumpa hål . Detta hade ju rubbats om den kan få in vatten från andra ställe med . Om inte annat får jag förälska dölja dom med rock mags Citera
Ryberg Postat 14 december 2013 Postat 14 december 2013 Måste det vara stream pumpar? Själv använder jag vanliga cirk.pumpar. På med en slangbit på utblåset sätt en genomföring i hålet, tätt. Vill du ha fart på ytan, sätt en 45 böj på insidan som du vrider på utan lim. Citera
Majki01 Postat 14 december 2013 Författare Postat 14 december 2013 kolla in denna https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52895-Jebo-Jebao-WP-40&highlight=wp40Där går ju sladden från pump huvudet som på tunze streamers? jag kan va utan "inställningsmöjligheterna" bara jag slipper sladd i karet haha Citera
ted64 Postat 14 december 2013 Postat 14 december 2013 Där går ju sladden från pump huvudet som på tunze streamers? jag kan va utan "inställningsmöjligheterna" bara jag slipper sladd i karet hahaborra hål o dra igenom kabeln silikon på det, klart Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.