saltatrox Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 Har två olika Sarcophyton glaucum, alltså en med vita polyper och en med gröna.Och dem står bredvid varandra, men nått äter på min gröna.Har fraggat av flera bitar pga att det blir stora slamsor som hänger och slänger.Har inte sett nått varken på dan eller natten som äter på den. Vad kan det vara, nått äter på den och nu har det gått så långt att man börjar se att den är ledsen. stammen börjar bli tanig och den börjar tappa styrka.Nån som vet eller tror vad det kan vara ??tMed vänlig hälsning Thomas Citera
Skafar Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 Hej Thomas. Vi hade en krabba som jag tog på bar gärning som gjorde exakt samma skador som de du visar på bilden! Med vänlig hälsning //Micke & Gunilla Citera
saltatrox Postat 29 december 2013 Författare Postat 29 december 2013 Hej Thomas. Vi hade en krabba som jag tog på bar gärning som gjorde exakt samma skador som de du visar på bilden! Med vänlig hälsning //Micke & GunillaVet ni vilken sorts krabba det var.Jag har ju flera olika sorter Citera
Skafar Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Hej Thomas. Vi tror det var en Spider decoration Crab men jag är osäker. Se bild: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=107549&d=1386749733 Den fick till sist åka ur akvariet eftersom den blev för dyr! Med vänlig hälsning //Micke & Gunilla Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.