Randigabipen Postat 1 januari 2014 Dela Postat 1 januari 2014 (ändrat) Börjar nya året med en tråd som jag kan ladda upp mina bilder i Har en Nikon D3100 med standardobjektiv och pysslar med allmän hobbyfotografering.En framtidsönskan är väl att lyckas fixa ett macro-objektiv.Nå ja.. första gången inatt jag försökte fota fyrverkerierna, blev helt okej faktiskt!Gott Nytt År! Ändrat 4 januari 2014 av Maglofster Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Randigabipen Postat 1 januari 2014 Författare Dela Postat 1 januari 2014 Kvällsbelysningen i karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 2 januari 2014 Dela Postat 2 januari 2014 Hejsan Emilia. Fina bilder . Har ni fått tag i era ormsjöstjärnor ? Mvh Nicklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Randigabipen Postat 2 januari 2014 Författare Dela Postat 2 januari 2014 Hej och tack! Nej tyvärr inte.. men igårkväll var vi nära! Ikväll ska vi locka ut dem med en räka, hoppas på bättre tur denna gång ;P Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Randigabipen Postat 4 januari 2014 Författare Dela Postat 4 januari 2014 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.