Denny Postat 2 januari 2014 Dela Postat 2 januari 2014 (ändrat) hej en ny kille här som börjat ganska nyligen med ett blenny kar på 80 liter och växte ur det ganska fort så jag och min flickvän bestämde oss för att skaffa ett större så jag beställde ett 400 liters helt i optiwhite så när jag hade beställt det och betalat så skulle min kompis sälja sitt elos 120x50x50 komplett med allt så nu står jag typ med dubbelt av allt.det nya karet kommer den 14 januari då säljer jag eloset med sump skummare ljusramp mmlägger in lite bilder på hur mitt ser ut :-) Ändrat 2 januari 2014 av Denny fel mått Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 2 januari 2014 Dela Postat 2 januari 2014 Är det Elos 160xl 480L eller hur stort är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 2 januari 2014 Författare Dela Postat 2 januari 2014 sorry karet är 120x50x50 inte 160 det är det nya som kommer //Denny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 2 januari 2014 Författare Dela Postat 2 januari 2014 (ändrat) Ändrat 2 januari 2014 av Denny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 2 januari 2014 Dela Postat 2 januari 2014 Tjusigt!Det är den gamla modellen av Elos 120, dom gjorde det lite djupare i andra generationen och blev 57 djupt, enda jag inte gillade va ytavriningen, annars ett stiligt kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 2 januari 2014 Författare Dela Postat 2 januari 2014 Köpte det för allt annat det var elektronik och koraller för massor har redan ångrat mej innan jag ens fått mitt nya håller på och ritar på ett 240x60x60 i optiwhite :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 2 januari 2014 Dela Postat 2 januari 2014 Känner igen det!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmicarlsson Postat 19 januari 2014 Dela Postat 19 januari 2014 Så Dempa nu är eloset ett minne blått tajm för lite uppdateringar vad vi pysslar med hemma hos dig kanske lutar mot en ny tråd i detta forum iaf.. Ett litet smyg kort kan ju läggas upp här Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.