Gå till innehåll

Sjöstjärna


LasseH

Rekommenderade inlägg

Är det inte den vanliga blå-grå stjärnan som ofta kommer med LS:n? Brukar sitta på både glas och sten och är stor som en lillfinger nagel. Jag har oxå en hel del, och det brukar variera hur många armar de har. Vissa har fyra då det femte inte har vuxit ut än pga skada eller liknande. Men de ska nog ha fem.

Ser att du bor i Nynäs :smiley20:. Vi är väl inte så många som håller på med Saltvatten här?!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte den vanliga blå-grå stjärnan som ofta kommer med LS:n? Brukar sitta på både glas och sten och är stor som en lillfinger nagel. Jag har oxå en hel del, och det brukar variera hur många armar de har. Vissa har fyra då det femte inte har vuxit ut än pga skada eller liknande. Men de ska nog ha fem.

Ser att du bor i Nynäs :smiley20:. Vi är väl inte så många som håller på med Saltvatten här?!

Nej jag vet ingen men det skulle vara kul att start en gren i akvarieklubben så man kan byta erfarenheter, eventuelt byta koraller mm Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...