Postat 10 januari 201411 år Hej, jag tänkte att det var dags för en tråd om mitt kar.Jag kommer försöka att bli lite aktivare i forumet igen.Det har varit igång ett tag i det tysta.Roliga fakta:112 liters eheim utan sump. 80cm lång.Belysning: key led k4Skummare: Bubble magus qqTunze filter box med ytavrinning och plats för mangrove och filtermediaJebao wp10 vågmästareBefolkning:2st clowner, Amphiprion ocellaris1st dvärgkejsare, Centropyge acanthops1st blenny, Salarias ramosus1st wrasse, Pseudocheilinus hexataeniaOkänt antal blandade eremiter4 trochus snäckor3 nassarius1 eldräka1 boxarräkaLps, skivor, zoas och olika anemoner*Vattenvärden har jag aldrig mätt i detta kar, jag byter 20 liter ca 1 gång i månaden. Allt växer och frodas. Salthalten håller jag dock koll på 1, 025.Jag lägger in lite dagsfärska bilder:Jag uppdaterar så fort det händer något.Ha det fint. /BjörnSent from my GT-P5110 using Tapatalk
Postat 10 januari 201411 år Vackra bilder med härliga färger! Massa mums i karet! :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.