jimmy Postat 17 februari 2014 Författare Postat 17 februari 2014 Ja jag är evigt tacksam.Flyttade alt från det andra karet igår började 16:40 med att flytta fiskar och koraller 23:50 vad det gamla tömt och urtorkat och alt städat efter mig.Blir gärna lite stökigt när man blaskar med vatten å stenar.Alt verkar ha klarat sig bra efter flytten förutom mitt pekfinger som klappade ett par bristelworms på 10-15 cm Nu ska jag bara koppla ihop alla rör och limma om sumpen så jag kan börja använda den. Citera
toompa Postat 17 februari 2014 Postat 17 februari 2014 Härligt Jo det blir alltid ett kaos och det man tror kan ta 2 timmar tar oftast minst 5 när man sätter igång Citera
jimmy Postat 4 juli 2014 Författare Postat 4 juli 2014 Ja det har kanske inte varit så mycket uppdateringar.Karet har gått ett tag nu å funkat bra.Lite dålig tillväxt på korallerna tycker jag tyvärr.Bolder kommer men har just fått ett kraftigt utbrott av prick så har förlorat några kirurger å lite annat.Även en acropora i 10-15 cm klassen började dö så har fått fragga ner set som fanns kvar.Så lite motigt just nu.Fick även en son till i onsdags så tiden är en bristvara.Men det tuffar på får jag bara bukt på pricken så ska det nog lösa sig å komma några bilder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.