Postat 14 januari 201411 år Jag har gjort en egen. 60x3w led skruvade på en alu-plåt. tog ut hela befintliga lysrörsarmaturen och ersatte med en plåt i samma mått. Kolla min tråd om du är nyfiken
Postat 14 januari 201411 år Författare Steves led plugg and play 24x3 w roal blue, 24x3 w white, mycket nöjdEr monteringen grei.mye arbeid?har duTyphon LED Controller
Postat 14 januari 201411 år Författare Jag har gjort en egen. 60x3w led skruvade på en alu-plåt. tog ut hela befintliga lysrörsarmaturen och ersatte med en plåt i samma mått. Kolla min tråd om du är nyfikenHar du en link til din tråd
Postat 15 januari 201411 år mesta jobbet är att ta av och öppna locket och stänga det igen, har man inte gjort det för tar det ett par timmar ja jag använder typhon
Postat 15 januari 201411 år Författare Da blir det en Steves led på meg.Takk for svar. svenske vennermvhTom
Postat 15 januari 201411 år I mitt 250 byggde jag in 2 radion armaturer Sent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 15 januari 201411 år Författare er det ecotech marine du mener?hvordan monterte du den,varme,kontroller osv.masse spørsmål på en gang men er helt blank på led
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.