MartinForsström Postat 19 januari 2014 Dela Postat 19 januari 2014 Jag är ganska intresserad av att skaffa mig en fisk som är duktig på att äta macroalger och har kikat lite på denna skönhet. Någon som kan dela med sig av erfarenheter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Felix.W Postat 19 januari 2014 Dela Postat 19 januari 2014 micro eller macroalger? Den äter inte macro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MartinForsström Postat 19 januari 2014 Författare Dela Postat 19 januari 2014 Rackarns. Min enda erfarenhet av kejsare är en bicolor som satte i sig en knytnävsstor buske över en natt. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Felix.W Postat 19 januari 2014 Dela Postat 19 januari 2014 Vilket akvarium ska du ha den i? 120? kan inte du flytta över bicolor eller en kirurg från din 300 för att låta den beta av? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MartinForsström Postat 19 januari 2014 Författare Dela Postat 19 januari 2014 Tyvärr är 300 karet inte i min ägo längre. Jag har varit lite dålig på att uppdatera min signatur. Jag satte nyss i en salarias fasciatus i karet (120) som gör underverk med de lite gojsigare algerna men han är totalt ointresserad av al dente-algerna. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.