jimmy Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Nån som vet om dom har öppet och om det finns någon fisk hemma har försökt maila men inte fått några svar ? Citera
nemo Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Fick svar omgående när ja skickade ett pm till han, Svaret klipper in nedanDetta fick jag för 2 dagar sedan------------------------------------------------------------------------Jag ska sätta mig med lagerlistan idag.Men det finns mkt fisk hemma fortfarande så det är inga problem.Magnus------------------------------------------------------------------------ Citera
jimmy Postat 9 september 2005 Författare Postat 9 september 2005 kollade deras hemsida nu å där stog det att dom hade stängt http://www.kirurgfisken.se/hem.htmlFår skicka ett mail till å se vad som händer Citera
Guest Kirurgfisken Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Vi har stängt eftersom vi bygger ut systemet!Men det kommer en sändning med sten och mjukkoraller om ca 2 veckor. Tills dess har vi fullt upp att få upp de nya karen. Citera
Guest Kirurgfisken Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Nu har sändningen kommit så på Torsdag öppnar vi igen.Finns både fisk , mjuk & stenkoraller och massa levande sten hemma!För er som vill ha en ovanlig fisk har vi 2st Centropyge Aurantius som ej är bokade. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.