Postat 8 september 200520 år Nån som vet om dom har öppet och om det finns någon fisk hemma har försökt maila men inte fått några svar ?
Postat 8 september 200520 år Fick svar omgående när ja skickade ett pm till han, Svaret klipper in nedanDetta fick jag för 2 dagar sedan------------------------------------------------------------------------Jag ska sätta mig med lagerlistan idag.Men det finns mkt fisk hemma fortfarande så det är inga problem.Magnus------------------------------------------------------------------------
Postat 9 september 200520 år Författare kollade deras hemsida nu å där stog det att dom hade stängt http://www.kirurgfisken.se/hem.htmlFår skicka ett mail till å se vad som händer
Postat 9 september 200520 år Vi har stängt eftersom vi bygger ut systemet!Men det kommer en sändning med sten och mjukkoraller om ca 2 veckor. Tills dess har vi fullt upp att få upp de nya karen.
Postat 25 september 200519 år Nu har sändningen kommit så på Torsdag öppnar vi igen.Finns både fisk , mjuk & stenkoraller och massa levande sten hemma!För er som vill ha en ovanlig fisk har vi 2st Centropyge Aurantius som ej är bokade.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.