Matthias_H Postat 18 februari 2014 Postat 18 februari 2014 hejsan.När jag kom från jobbet idag satt min fungia mitt i revet på sen sten ??Varför kan dom verkligen klättra upp för sten ?? Jag tyckte det var konstigt hur den hamnat där så jag lyfta ner den i sanden igen.någon som varit med om detta eller kan något djur flyttat den ex sjöborre ? Citera
akutmottagning Postat 18 februari 2014 Postat 18 februari 2014 Jag har en heliofungia som är 25cm diameter även denna flyttar sig konstigt nog trodde dom inte rörde sig. Citera
Matthias_H Postat 18 februari 2014 Författare Postat 18 februari 2014 Jasså :-) jag har hört talas om att dom kan flytta sig i sanden men tar väldigt lång tid trodde aldrig dom for och klättra bland stenar ;-) bara hålla koll på den lilla filuren ;-) Citera
akutmottagning Postat 18 februari 2014 Postat 18 februari 2014 Är över sanden min förflyttat sig Citera
Matthias_H Postat 18 februari 2014 Författare Postat 18 februari 2014 okej det är förståeligt :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.