Jaques Postat 24 februari 2014 Postat 24 februari 2014 Hej, nystartat kar sedan en knapp vecka och nu börjar det dyka upp lite saker i den levande stenen. Bild nr 2 är väl en rörmask av någon sort? Någon som ser vad det är på bild 1? Citera
Zapf Postat 26 februari 2014 Postat 26 februari 2014 Jag gissar glasros på bild 1 men det hade varit lättare att se om bilden var i profil. Kul med uppstart. Grattis! Citera
Jaques Postat 27 februari 2014 Författare Postat 27 februari 2014 Tack! Har redan kört en spruta med kokhett vatten på vad det nu än var på bild 1. Bäst att ta det säkra före det osäkra när man är nybörjare... Citera
Zapf Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Ingen fara egentligen det går alltid att skaffa nån rolig invånare som gillar att mumsa i sig dom. Tror det är pistolräkor som gillar dom. Själv har jag haft en brutal bubbelalgsinvasion som höll på att ta över hela akvariet. Jag höll på att bli tokig och gick och köpte 10 st mitraxkrabbor. Nån månad senare fanns inte en bubbla kvar :-) /Pelle Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.