Gå till innehåll

varför den ut såhär? :/


Idaa

Rekommenderade inlägg

Hej! Mina skivanemoner gör sådär ibland och det är inte klart för mig varför de gör så? Ibland sker detta innan de förökar sig hos mig. Ibland när de blivit störda av eremiterna t.ex. Mina har alltid repat sig efter att de sett dassiga ut. De jag har sitter vid botten där flödet är relativt lugnt och där led-belysningen är något mindre intensiv. Med vänlig hälsning, ante

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har ett rsm 130 och inga nyligen gjordA ändringar , alla världen är normala och allt annat i akvariumet ser ut att må bra, har några mjukkoraller två anemoner två räkor tre clownfiskar en eremit , denna ligger högt upp på stenarna och nu är månljuset på då blir den sådär på dagen ser den normal och fluffig ut haha. ...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Ser den bra ut dagtid så avvakta :) Mina trivs långt ner i akv, men det innebär inte att så blir fallet hos dig :) Ta det lugnt och observera vad som händer de närmsta dagarna. Stora anemoner har jag sett blåsa upp sig för att sedan dö. Har en fin rhodactis (tror jag) som såg ut som stryk igår. Idag är den lika fin som vanligt. Lycka till! Med vänlig hälsning, ante

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...