Gå till innehåll

Frakthjälp från Växjö till göteborg (i samband med fraggträffen kanske?)


Mobster

Rekommenderade inlägg

Hejsan, jag håller precis på att förverkliga min långlivade dröm om saltvatten. Nu verkar det just nu vara torrsäsong på kar i min prisklass och storleksordningen jag letar efter i Göteborg där jag bor men jag hittade ett som skulle passa mig perfekt. Detta kar befinner sig dock strax utanför Växjö och jag har svårt att dels komma ifrån för en 6-timmars resa dels att hitta en lämplig bil. Jag sträcker därför ut en förfrågan om det finns någon som kan hjälpa mig att hämta karet i växjö och ta det till fraggträffen på lördag. Jag jobbar lördag så jag kan inte närvara på föredrag och så vidare men jag kan hämta det i slutet av träffen då jag slutar vid 16:00. Självklart tänkte jag hjälpa till med bensinpengar.

Vore för evigt tacksam för hjälp då detta varit något jag velat göra så länge jag kan minnas och nu när jag väl bestämt mig och börjat läsa böcker och läst massa forum vill jag bara sätta igång.

Mvh Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...