arnstad Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Har kört min skummare nu i ett par månader med bra skummning men igår så börja den bara skumma vitt skum som sedan blir rent vatten i koppen har testat att rengöra reglera luft flöde osv under verkar funka... har alltid haft fullt luft flöde på tidigare Citera
Gocky75 Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Så vart min med ca 2 veckor sen efter ett vattenbyte. Fick Strypa luften och höja den tills jag vart nöjd igen. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk Citera
odel68 Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Vid rengöring kan skummarna bli lite konstiga ngn dag efteråt,jag brukade få strypa luften på min efter rengöring,kolla så du fått ihop allt riktigt också mvh Ola. Citera
arnstad Postat 24 mars 2014 Författare Postat 24 mars 2014 Precis Varit konstig efter vattenbytet.. och jag rengjorde nu så får testaa Att strypa luften och sedan höja igen. Citera
odel68 Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Ja det är lite meck ibland kolla så du har rätt vattennivå också den är lite känslig för det,annars funkar den bra tycker jag mvh Ola. Citera
arnstad Postat 24 mars 2014 Författare Postat 24 mars 2014 Har alltid samma nivå, kör med osmolator Citera
odel68 Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Jo det har jag också tänkte om magnet glidit ner lite grann ell upp så skummaren ändrat sig;)mvh Ola. Citera
arnstad Postat 24 mars 2014 Författare Postat 24 mars 2014 Ja det är ju sant, skruvat och rattat, höjjt sänkt skummaren hela kvällen verkar inte funka som jag vill.... Citera
odel68 Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Konstigt du har inte hällt i medel mot cyano ell ngt annan behandlig?Då kan det med spöka vill inte vara tjatig men har du fått ihop den rätt ell den la av under drift såkallat mvh Ola. Citera
arnstad Postat 24 mars 2014 Författare Postat 24 mars 2014 Nej inga medel. Ja den balla ur igår söndag, i lördags gick den bra efter vattenbytet om jag minns rätt och idag så har jag tvättat rent den för den skumma dåligt och ändrade luften höjde och sänke men ingenting hjälper , den va ju såhär när den va sprillans ny, fick gå ett par dagar och sen började den skumma bra. Kanske är något sånt att den bara ska gå några dagar för att komma rätt. Citera
odel68 Postat 25 mars 2014 Postat 25 mars 2014 Den kanske rättar till sig om ett par dagar;hoppas det löser sig mvh Ola. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.